سرویس های اطلاعاتی فرانسه از بازداشت شش فرانسوی به اتهام سفر قریب الوقع برای پیوستن به افراط گرایان خـبـر دادند.

  

سرویس های اطلاعاتی فرانسه از بازداشت شش فرانسوی به اتهام سفر قریب الوقع برای پیوستن به افراط گرایان خبر دادند.

 

بع گزارش «اسلام پرس»،  سرویس های اطلاعاتی فرانسه گزارش داند که خروج این شش تن از خاک فرانسه به مقصد سوریه قریب الوقوع برآورد گردیده است. این شش تن 23 تا 28 ساله میباشند.

 

خبرگزاری فرانسه به نقل از وزارت کشور فرانسه نوشت: این کشور در نظر دارد این تصمیم را در باره 40 جهاد گرای دیگر فرانسوی تعمیم داده و به مرحله اجرا گذارد.

 

از هنگام تصویب قانون ضد تروریسم در نوامبر گذشته، این نخستین باری است که پلیس فرانسه خروج شهروندان فرانسوی را از خاک فرانسه ممنوع میکند.

 

این قانون به هدف جلوگیری از عزیمت شهروندان فرانسوی داوطلب برای پیوستن به گروه های افراط گرای سنی، به تصویب رسیده است.

 

بر اساس برآوردهای رسمی، فرانسه یکی از کشورهای اصلی غربی است که شهروندان آن داوطلب پیوستن به افراط گرایان و تا کنون تعداد قابل توجهی از آنان برای این کار، در کنار گروه های تروریستی به سوریه رفته اند.

 

بر اساس مانوئل والس نخست وزیر فرانسه، نزدیک به 1400 فرانسوی و یا افراد خارجی مقیم فرانسه در ارتباط با گروه های جهاد گرای عراق و سوریه شناسایی شده اند. همچنین بیش از 3 هزار تن دیگر که در اماکن نزدیک به گروه های افراط گرا رفت و آمد کرده اند تحت کنترل سرویس های اطلاعاتی فرانسه قرار دارند.

 

islam-press

نوشته شده توسط admin در |
فتوای زمستانی مفتی

بارش کم سابقه برف در ارتفاعات عربستان سعودی، به تقابل مردم این کشور بـا فـتـاوای زمستـانی (!) مفتی ها بـا مردم مبدّل گشته است!

نوشته شده توسط admin در |

ابوهریره پیامبر

کتاب درسی “توحید” در عربستان، در میلیون ها نسخه که در مدارس این کشور توزیع و تدریس می شود، در آن ابوهریره را پیامبر تلقی کرده است!

 

نوشته شده توسط admin در |
مجیزگوئی به سبک وهابیت

جنایت های شیعه پس از آدم آغاز شده است، زمانیکه قابیل برادرش هابیل را از روی حسادت کشت. کشفیات من نشان میدهد که قابیل شیعه و هابیل سنّی بوده است!

 

«اسلام پرس: Islam-Press.Net»

 

 

اختصاصی اسلام پرس

 

 

علی الربیعی یکی از چهره های سرشناس فرقه وهابیت در جدیدترین اظهارات بدور از منطق و عقل،نهایت حقد و کینه خود را نسبت به مذهب اهلبیت علیهم السلام و شیعیان نشان داد.

 

 

به گزارش اسلام پرس؛ علی ربیعی در جدیدترین حرف هایش گفته است: جنایت های شیعه پس از حضرت آدم آغاز شده است، زمانی که قابیل شیعی برادرش هابیل سنی را از روی حسادت کشت!

 

 

برخی از اهلسنت و نیز پیروان فرقه وهابیت در طول سالیان متمادی نسبت های ناروایی را به مذهب اهلبیت علیهم السلام دادند و کینه ی خود نسبت به این مذهب  به سر حدّ خود رسانده و شیعیان را به گروه یا تفکری خاص نسبت می دهند. برای مثال زمانی شیعه را منشعب از فتنه عبدالله بن سبأ، گاهی برآمده از سلسله صفویه و این بار پارا فراتر از گلیم گذاشته به رویدادی پیش از بعثت پیامبران اولوالعزم نسبت می دهند.

 

 

شگفت آور نیست که در اظهار نظرهای آتی خود انقراض دایناسورها را از چشم شیعه ببینند!

 

 

یکی از شاخصه های پیروی کردن عدّه ای از عقیده و یا تئوری خاص تعریف و تمجید کردن از آن صاحب عقیده و تفکراتش می باشد، این در صورتی است که در هیچ یک از کتاب های علمای اعلام شیعه و یا بزرگان و مشاهیر این مذهب نه تنها از عبدالله بن سبأ به نیکی یاد نشده بلکه در شخصیّت خارجی داشتن او تشکیک شده است.

 

 

خارج از این ها اولین کسیکه شیعه را بر آمده از تفکّرات عبدالله بن سبأ می داند روایت سیف بن عمر تمیمی هست که در تاریخ طبری آمده است و سایر تواریخ این نظریه را به همین کتاب طبری نسبت می دهند، با این حال خود اهلسنت او را کذّاب، درغگو، تلبیس گر و غیر قابل اعتماد دانسته اند.

 

 

و امّا چرا و چگونه طبری آنرا در تاریخ خود آورده در صورتیکه علمای اهلسنّت گفته های سیف بن عمر تمیمی را غیر قابل اعتماد می دانند، حکایت یک بام و دو هواست که هرجا به سود حرف و گفته هایشان باشد صحیح و هرجا به ضرر عقایدشان باشد نادرست و ضعیف السّند!

 

 

دگم ترین افراد با یک حساب سرانگشتی ساده می توانند فاصله زمانی – مکانی این نسبت ها را تشخیص داده و حق را از باطل برگزیند.

امّا به چه دلیل برخی ها نمی خواهند این حقیقت را دریابند چیزی بجز تعصّب جاهلی بنظر نمیرسد.

 

 

منبع:اختصاصی اسلام پرس


برچسب‌ها: اسلام پرس, اسلام, شیعه, اهلسنت
نوشته شده توسط admin در |

«اسلام پرس: Islam-Press.Net»

 

گزارش اختصاصی اسلام پرس

 

به گزارش اسلام پرس؛ روز جمعه پایگاه های خبری جهان خبری را مبنی بر هلاکت سرکرده طالبان پاکستان در حمله پهباد های بدون سرنشین آمریکا مخابره کردند.

 

در حالی که پیش از این چندین بار پایگاه های خبری خبر هلاکت محسود را منتشر کرده بودند برخی ها تصوّر اینکه این شخصیّت افراط گرا کشته شده است را به طور قطع و یقین باور نکردند تا اینکه اعضای این گروهک تروریستی صحّت این خبر را تأیید نمودند.

 

 

 1430

حکیم الله محسود، رهبر پیشین طالبان پاکستان

این روزها پاکستان به مقرّ اصلی گروه های تروریستی در منطقه تبدیل شده است و شک و تردیدها را بر اینکه سازمان های اطّلاعاتی و جاسوسی پاکستان و برخی سران و مقامات این کشور در پشت پرده مناسباتی با گروهک های تروریستی دارند را تقویت نموده است.

 

همچنین برخی رسانه های خبری از مذاکرات محرمانه بین دولت شریف و طالبان پاکستان خبر می دادند. همچنین در دیداری که شریف و اوباما با یکدیگر داشتند، نواز شریف از باراک اوباما خواسته بود که به حمله پهبادهای بدون سرنشین آمریکا به پاکستان پایان دهد.

 

پس از هلاکت سرکرده اصلی طالبان پاکستان، این کشور تدابیر امنیتی خود را مضاعف کرده است.

 

اخبار ضدّ و نقیضی در پاکستان مبنی بر خاک کردن سرکرده گروهک طالبان پاکستان منتشر شده است؛ گروهی مدّعی هستند که اعضای این گروهک تروریستی شنبه او را خاک کرده اند برخی دیگر می گویند جنازه او شب پیش در منطقه نامعلومی خاک شده است.

 

پس از هلاکت سرکرده طالبان پاکستان؛  خان سعید فرد شماره ۲ این گروهک از سوی شورای مرکزی طالبان پاکستان بعنوان رهبر جدید این گروهک معرّفی شد.

 1431

خان سعید، رهبر طالبان پاکستان و جانشین محسود

طالبان گروهک افراط گراست با محوریت تفکرات سلفی گری که پیروان سایر عقاید و مذاهب را با چوب تکفیر در حملات انتحاری به قتل می رسانند. طبق نظریّه آنها زن برده ای در دست مردان است که در خانه در حصر می باشد و تحصیل علوم آکادمیک برای زنان از دیدگاهشان بی معنا و بی محتواست و سبب فتنه. گروهک تروریستی طالبان پاکستان، سپاه صحابه و سایر گروهک های افراط گرای سلفی تکفیری هرساله تعداد زیادی از شیعیان را در پاکستان و کشورهای منطقه به خاک و خون می کشند.

 

منبع:اختصاصی اسلام پرس

نوشته شده توسط admin در |

پهلو گرفتن

وبسایت اسلام پرس به نقل از خبرگزاری « Asena» نوشت: حدود ۵۰۰ تن از پناهجویان سوری وارد کشور ایتالیا شدند.



برچسب‌ها: اسلام پرس, خبرگزاری آسنا, پناهنده, پناهجو
ادامه مطلب
نوشته شده توسط admin در |
ارائه پیش نویس قطعنامه پیشنهادی بریتانیا پیرامون سوریه
سایت اسلام پرس نوشت:

ارائـه پـیـش نـویـس بریتانیا در رابطه با حـملات مـوشکی برای نجات مردم در ساختار اقدامات بشر دوستانه، حکایتش حکایت سلام گرگیست که از قدیم گفته اند بی طمع نیست!


برچسب‌ها: تحولات سوریه, حوادث سوریه, جنگ سوریه, بریتانیا
ادامه مطلب
نوشته شده توسط admin در |
در بگو مگوهای مدیران شبکه های وهابیّت با هم، عبدالرحیم ملّازاده القابی را به همفکران عقیدتی خود روانه داشت که برداشت ما تسویه حساب شخصی بود گویا جناب ملّازاده در همنشینی هایی که با این افراد داشته است، پر بیراه نمی گفته است!


ادامه مطلب
نوشته شده توسط admin در |
وظیفه بشریت در قبال شهادت امیرالمؤمنین در 21 ماه رمضان

مردم عذر می آورند که روزه‌اند. قدر نعمت را بدانید.‌اگر با آن زبان روزه بیرون بیایی و برای فرق شکافته او بر سر و سینه بزنی، وقت مردن خاتم انبیاء صلی الله علیه وآله سرت را به زانو خواهد گرفت.


برچسب‌ها: حضرت علی, امام علی, امیرالمومنین, آیت الله وحید
ادامه مطلب
نوشته شده توسط admin در |
منابع خبری از تبادل آتش بین حزب کارگران کردستان و سربازان ترکیه خبر دادند.


برچسب‌ها: اسلام پرس, کردستان, ترکیه, حزب کارگر کردستان
ادامه مطلب
نوشته شده توسط admin در |
مسلک وهابی منسوب به شیخ محمد فرزند«عبدالوهاب» نجدی است که این نسبت از نام پدر او عبدالوهاب گرفته شده است. و به گفته ی برخی از دانشمندان، علت اینکه این مسلک را به نام شیخ محمد نسبت نداده اند، یعنی «محمدیه» نگفته اند، این است که مبادا پیروان این فرقه نوعی شرکت با نام پیامبر (صلی الله علیه وآله) پیدا بکنند، و از این نسبت سوء استفاده نمایند.۱(هرچند کردار و رفتار وی که در مطالب آتی خواهد آمد بیانگر این است که محمد بن عبدالوهاب خود را پیامبر جدید، اصلاحگر و از خاتم الانبیاء نیز بالاتر می دانسته است.)

ادامه مطلب در لینک روبرو:معرفی سران وهابیت:محمد بن عبدالوهاب


برچسب‌ها: وهابیت, تاریخ وهابیت, سران وهابیت, فرقه وهابیت
نوشته شده توسط admin در |
یک جوان 24 ساله در محله «وورت» در جنوب فرانسه، به ضرب گلوله پدر زن خود از پای در آمد. خانواده همسر این جوان به دلیل گرایش دامادشان به اسلام نتوانستند حضور وی را تحمل کنند و وی رابه قتل رساندند!

ادامه مطلب
نوشته شده توسط admin در |
برای آشنائی بیشتر عزیزان با شخصیت ابن تیمیه و حقد و دشمنی وی با اهلبیت ( علیهم السلام ) و بخصوص حضرت امیر مؤمنان امام علی ( علیه السّلام ) مطلبی را در وب قرار میدهم که ابن تیمیه سعی کرده است که فضایل ایشان را منکر شود در صورتیکه این عمل نه تنها عملی نشد بلکه باعث مفتضح شدن او و همچنین همفکرانش شد.
برچسب‌ها: ابن تیمیه, منهاج السنه, البانی, کینه ابن تیمیه
ادامه مطلب
نوشته شده توسط admin در |

طبق فتوای مفتی سرشناس وهّابیت و بنابر عقیده ابن تیمیه خداوند را به دوصورت میتوان دید یکی پس از مردن که درآ نصورت میتوانید شکل وقیافه ی خدا را ببنید و دیگری در خواب که در این دنیا حاصل میشود!

لینک مطلب: دیدن خدا در خواب را از دست ندهید !

این هم توحید پیروان ابن تیمیه (!) بنازم به فرقه استعماری وهّابیت که بطور کل عقل تعطیل !!

برچسب‌ها: ابن تیمیه, وهابیت, فرقه استعماری, محمد بن عبدالوهاب
نوشته شده توسط admin در |
آیت الله دکتر رمضانی ، امام و مدیر مرکز اسلامی هامبورگ، نسل کشی مسلمانان مظلوم و بی دفاع میانمار و سکوت معنا دارمجامع بین المللی مسئول در این زمینه را محکوم کردند.
برچسب‌ها: میانمار, اسلام, مسلمانان, بودائی
ادامه مطلب
نوشته شده توسط admin در |
 
مطالب قدیمی‌تر